Uykucu2307 ay hiç takma hatta kaç haftalık ne kadar var falan diye soranlara hiç rakam bile verme daha var Allah ın izniyle o zamanını bilir de geç en azından senin de bu konu hakkında konuşmak istemediğini görürler. Doğum şekline gelince ben de baştan beri normal doğum isterdim, doktorum da öyle ve korktuğum halde ama fıtratımız gereği yapabiliriz eğer fizyolojik bir sıkıntımız yoksa Ama maalesef şu son kontrolümde bebek 36 hafta civarı ve boynunda bir tur kordon dolanması olmuş, ilk doğum olduğu için doktorum risklerinden bahsetti bu durumun. Yani kanala inmesini zorlaştırır, bebek aşağıya geç inebilir, ebeler falan basıyor ya doğumda. Sonra doğum süresini uzatabilir bu da birçok sıkıntı getirir dedi. Bu yüzden sat a göre 38 i doldurunca ve bu riskli durumlar devam ederse sezaryen yapabilirim dedi . Doktorum özelde ama gerçekten baştan beri bana normal yaparsın doğuramayacak bir yapın yok falan der motive ederdi. Ama kordon dolanması ve ilk doğum olması durumları biraz bozdu işi. Ben de önemli değil dedim yeterki sağ salim kucağıma alayım bebeğimizi dedim. Öyle yani doğum şeklin ne olursa olsun sakın üzme kendini çünkü yanında sağlıklı bir kuzucuk olacak. Bazı kişiler normal doğumda zorlanır bazıları sezaryende. Benim iki ablam var biri normal yaptı biri sezaryen ikisi de halinden çok memnun. 😁