Nur00000 üzüldüm , olur deseydiniz eve eşyalarıda ben alır eve de ben bakarım kirayıda ben öderşm deseydiniz. Eşiniz yaşı kaç allah aşkına belli ki küçük bu kadar saçma şeyler olamaz. Evlilik için acele niye üzülüyorum böyle görünce😞 gençliğinizin tanıdı çıkartın aynı şekilde evliliğinizinde.. keşke daha planlı ilerleseydiniz.. sizde bile bile lades demişsiniz.