Doktora gitim şukur kötü birşey olmamış ama çok dikkatli olmamı söyledi duşuk tehlikesi olduğunu söyledi eşime eşinize üzüntüyü stresi sıkıntıyı yasaklıyorum söyledi sonra doktordan çıktığımızda eşimde bana bunlari doktorla sen anlaştın sen söyledin bana bunlari söylemesini numara yapiyorsun annemin ismini koymamak için dedi :(