Ftm3545 Asafimmm siz kime gidiyorsunuz ? Ve hastane nasıl doğum için bilginiz var mı? Benim sezeryan olacak
Asafimmm Ftm3545 mustafa cihan baysala giidyorum evet bende orda düşünüyorum 10 dakikada işlem bitiyormuş hele sezeryanda ilgililer diye duydum sonrasında agrın oluyor ama onuda bebişini kucagına aldıgında unutrsun 😊 sağlıcakla kucagına alırsın inşallah 🙏🏼
Gurbetgelini4 İkinci sezeryanim olcak ilk sekiz Eylül’de oldum benimde şehir Hastanesi’nde ilk tecrübem olucak sezeryan için
Mrvoz Bende bu hafta gitcem şehir hastanesine emrah akkayaya randevu almıştım onu önerdiler bana ben de ilk defa gidicem daha
Ftm3545 Gurbetgelini4 allah sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin 😊 benimde 33+3 sezeryan olcak onur beyde
Gurbetgelini4 Ftm3545 yaa sizinde kucağınıza almayı nasip etsin inslh 💞 sezeryan konusunda iyimi acaba Onur bey kendisi çok iyi bir doktor ama ameliyat da eli hafif mi çok merak ediyorum 🤦🏻♀️☺️
Ftm3545 Gurbetgelini4 inşallah iyidir 😅 ben sizden önce tecrübe edeceğim büyük ihtimalle bilgi veririm 😅 tabi başka bilen birine denk gelmezsek özel oda imkanı falan var mı acaba bilginiz var mı
Bktasln Bende manisadayım,şehir hastanesine gidiyorum.ne güzel manisadan gebişlerimiz varmış,mutlu oldum ☺️🙏
Eylulsuheda Ftm3545 Saree64 merhaba doğumunuz gerçekleştimi bilgi alıcaktım cevap verirsenız cok sevımırımmm
Ftm3545 zeyzeey sizde mi aynı hastanede düşünüyorsunuz 🙂 ne çok manisalı varmış kaç haftalıksınız Allah hepimize sağlıkla kucağına almak nasip etsin 🙏