Rabia64 nisan 2019 doğumlu kızım var benimde 2 yaşını doldurdu ama geceleri uykusundan uyandığında emmek istiyordu gündüzleri vermiyordum yavaş yavaş bıraktırmaya çalışırken hamile kalmışım 7+5 haftalık şuan gebeliğim. Doktorum artık emzirmeyi kes zaten 2 yaşını doldurmuş dedi. Öğrendiğimiz gün bıraktık arada bir emmek aklına geliyor ama bitti deyip kandırıyorum. Daha önce olurda erken hamile kalırsam naparim emzirme işini diye çok araştırdım. 2 yaşı dolmayan ilk bebeği için son ayına kadar emzirmeye devam eden anneler var, yeni doğan bebeğe ilk süt olsun diye son ay kesiyorlarmış hiç bir sıkıntı yasamamişlar. Hatta doğumdan sonra iki bebeğini emziren annelerde var. Kimi doktor izin veriyor
Bide hamilelikte süt acı oluyomuş kimi bebekte kendiliğinden birakiyormuş.
Burda tamamen karar senin, ben ilk çocuğum 2 yaşını doldurmamış olsaydı emzirmeye devam ederdim diye düşünüyorum. Ama iki çocuk seni çok halsizde bırakabilir. Doktorunla görüş bide onun fikrini al, nasıl aklına yatıyorsa öyle yap ♥️