Merhaba hanımlar ben 2020 mart ayında doğum yaptım şuan 15 aylık oğlum var 5 haftalık hamileyim bebeğim hala emiyo sizlere sorum;
Emzirirken hamile kalan var mı? Varsa emzirmeye devam etti mi?
Ben sezeryan doğum yaptım spinal anestezi ile ikinci sezeryan daha zor oluyo diyorlar yaşayanlar beni aydınlatabilir mı biraz korkuyorum da çok teşekkürler şimdiden.