Berfinsimsek Beyzan aynı gün doğumum uz bendee 2 penye battaniye 2 müslin aldım puset için minder yaptırdım zaten bilmiyorum mersin çok sıcak bu yüzden kalın koymayı düşünmüyorum sağlıkla gelsin inşallah ❣️
Berfinsimsek Prensesannesi44 eğer puset için minder yaptırmadıysanız bir tane kalın alın yanınıza puset için
ANT19- Bende 10 temmuz gibi doğum görünüyor 2 tane müslin 2 tane penye 1 tane de pusetin içi için kalın battaniye aldım Müslinin biri de puset örtüsü 😌
Sibelrx Prensesannesi44 hastane cikisindaki battaniye birde cikinca lazim olur belki nohut battaniye aldim ben ne olur neolmaz 20 temmuz dogum
Gunes_han Prensesannesi44 Bende haftaya doğum yapacağım inşallah hiç gerek yok arkadaşım o kadar sıcak ki hava.Hastane çıkışının içinde ki battaniye varsa birde müslin yeter.