7+4 olduk dün kalp atışını duyduk çok şükür. Midem bulanıyor kuru öğürmem çok var ama kusma yok bende. Kızlar bide midenizi boş bırakmayın yoksa daha da artıyor şikayetler. Yanımda sürekli leblebi kraker çiğ badem gibi şeyler var arada ağzıma atıyorum çok daha iyi hissediyorum