9+1 deyiz Allah nasip ederse şubat4de kavuşacağız🤲❤️ Benim çok aşırı uykum geliyor sürekli uyuyorum onun dışında ara sıra bulantım var doktorum ilaç verdi bulantı için onu kullanıyorum ama sabah kalkınca mide bulantısı oluyor açlıktan ilacımı içip biraz bekledikten sonra rahatça kahvaltı yapabiliyorum şuanlık tek şikayetim aşırı uyumak🤪🤦♀️🤦♀️