_sehervakti ben ilk gebeliğimde öyleydim zaten doğumdan 1 hafta önce işten çıkmıştım kimse bilmezdi hamile olduğumu karnımda çıkmıyordu 7 aylık olduğumda karnım büyümeye başladı o zaman aha ben hamileyim demiştim ne aşerme ne bulantı herkes keşke senin gibi hamilelik geçirsem derdi hep 😂ama nazar oldu heralde bu valla resmen ağzıma mıçtı 9 haftalığım 7 ve 8. hafta arası hergün bulantıyla uyandım halsizlik ve aşırı uyuma isteği var hiç iş yapasım yok çalışmıyorum evde de iş yapmıyorum yemek yapmak bile zulum gerçi onuda yapmıyorum 🙈 canım hep bişeler yemek istiyor asla doymuyorum eşim çalışmıyosun diye psikolojik bence diyor bende bilemedim valla ama ilk gebeliğimi mumla arıyorum bunu sevmedim 😂