Mrb kızlar
4 bck aylık hamıleyım ama hamılelıgımın basından beri hic bi sekılde bise hissetmedm bi kere bile midem bulanmadı Kusmam olmadı halsızlıgim olmadı sımdı de 18 haftalıgım herkes bi kıpırdama var mı die soruyo hic bi kıpırdama hissetmedim normal mi ki bu sizde de oyle oldu mu