synpolyanna https://www.hizliresim.com/4p9kq9u adetim gecikeli 4 gün oldu sonuç 26 5.gunum bugun of cok morelim bozuk malesef yine kimyasal gebelik geçiriyorum sanırim😭😭😭
annesinin_beybisi synpolyanna canım o belli olmaz geç döllenme olabilir zaten kimyasalsa 10 gün içinde kanaman baslar
Cananyildiz synpolyanna geç döllenmedr byle düşünme ltfen daha birsy belli degl olumlu düşün ve dua et
Selen37 synpolyanna bende adete yakın bir günde 19la öğrendim, sağlık ocağındaki doktor ve ebe direk kimyasal bu değer yükselmez dedi. Şuan 17 haftalık şükür, hiç takma sağlıklı da olabilir 🌺 değer çok önemli değil, olması gereken 2 günde bir 2ye katlanması
MinikMucizeninAnnesi O belli olmaz canım ben 1 hafta gecikmeyle 24 ile öğrendim. Şimdi 13 haftalığız çok şükür 😌 Beta hcg kişiden kişiye değişir,geç döllenmedir muhtemelen
Suleasyaa İlk gebeligimi öğrendiğim de 34 tü.gec döllenme olmuş. Suan 34 haftalık gebeyim. Sizinde öyle olmuştur belki
synpolyanna Suleasyaa ne guzel🤗🤗 allah saglıkla kucaklamayi nasip etsin insallah adetiniz duzenlimiydi peki?
annesinin_beybisi synpolyanna zor bir durumbiliyorum ben 2 kez yasadim büyük hayal kırıklığı oluyor hele uzun süredir bekliyorsan
Suleasyaa synpolyanna evet 1 yada 2 gün önce yada sonra olurdum. Ama hemen hemen aynı tarihlerde olur 😊
annesinin_beybisi synpolyanna değerle ilgili değil canım benim ilk kan verdiğimde 218 cıktı bu sefer kimyasal değil diye çok sevinmiştim ama yine kimyasalmis beta artışıyla ilgili zaten ağrın olmadığı sürece sıkıntı yok bazen kanama olmuyor sadece ağrı oluyor kanama sonradan geliyor
Suleasyaa synpolyanna evet canim düzenli adet olan kişilerde de olabiliyor geç döllenme.o yüzden 2 güne bir kan verip beta değerinin artışını gozlemle inşallah güzel haberler alırsın
annesinin_beybisi synpolyanna önce betam düştü canım 218 den 57 ye düştü 4 gün içinde . ama bir ağrı oldu kasığında 1 gün sürdü ama ne ağrı ben öyle birşey yaşamadım hayatimda kanama yoktu doktor kanama beta sıfirlaninca başlar dedi öyle de oldu 1 hafta sonra başladı 5 gün sürdü
synpolyanna Sevdaelmc inşallah canim🤲🤲 adetim geceli 4 gun oldu bugun 5.gunum daha yuksek olmasi gerekmiyor mu 2 ay oncede kimyasal gecirince şuan çok korkuyorum 😭
synpolyanna Suleasyaa amin canım inşallah artik 1 hafta daha beklerim adeti olmazsam kan verir doktora giderim artik ne yapayım😓
Sevdaelmc synpolyanna sizinde geç döllenme olmuş canım büyük ihtimal içini ferah tutun kötü düşünceleri atın bir köşeye 🤍
Suleasyaa synpolyanna güzel haberlerinizi bekliyorum 🥰 inşallah hamileyim diye post açtığınızi da görürüz 🙏
synpolyanna annesinin_beybisi nisanda bende kimyasal gebigi ogrendim ama normal adet oldum ben sonrasında 10 gun sonra felan değerim yuksekti iliski olmasin dedi deger duser dedi doktor 3 e dustu. tam adet gunumde adet gordum 1 haziranda bende vucut atti diye dusundum belkide tamamen atmadi😭