Ssgndz ben ablamla aynı anda hamileyim o geçen cuma doğum yaptı bebeğin boynu kordona dolandıgı için zorunlu sezeryan oldu onun da 35te aldılar ama çok şükürler olsun ikisi de iyi çok küçük bi solunum destegi aldı bebek. Eger sizde de bu zorunluysa yapacak bir şey yok bebeğin ve sizin sağlığınız en öncelikli olan doğum denen olaydan zaten kaçış yok :)) Dua edelim iyi olsunlar