Kızlar 32 haftalıkken erken doğum riski ve acılmam vardı iğneler serumlarla 1 haftayı doldurduk suan 33.haftamdayım doktorum 2 hafta daha sabret 35.haftaya gelirsin dinlen diyor ama 2 hafta sonra yine aynısı olursa doğumu durdurmaya calısmam zaten doğum haftasına girdin diyor ama bana 35te erken geliyor en az 37.haftayı beklemek istiyorum, doktorum neden öyle diyor ki sonucta durabildiği kadar durması iyi değil mi😔