canserko Eegurefeoglu hamileliğim boyunca akıntım oldu ancak acıklıgımın oldugu gün normalden cok fazla oldu bir yemek kaşığı kadar
Eegurefeoglu canserko işte nişan gelmesi falan da olmadı anlamadım ki 😂🤷🏻♀️ Benim akıntım da çok fazla şuan hissediyorum da
Eegurefeoglu canserko ayy benim daha açıklığım yokmuş iki gün önce öyleydi yani ama sancılarım devam ediyo cumartesi günü yatırdı doktor perşembe çıkaracakmış
Eegurefeoglu canserko yaa benim de geldi belki ben anlamadım bilmiyorum ki gündüz açıklığım yoktu ama doktor alttan muayene etti uyarmış olabilir mi acaba
canserko Eegurefeoglu alttan muayeneler sonrası genelde süreç hıxlanıyor diye biliyorum ya sancın arıyor ya kanlı akıntın oluyor ya nişan geliyor
Esmente29 Eegurefeoglu ben canım .. 4 yıl olacak çok şükür suyum azaldığı için erken doğum yaptım tam 35 haftalık 2550 doğdu küvöze gitmedi doktor ciğer geliştirici yapmıştı daha önceden çok şükür bi sıkıntı olmadı 🙏
Eegurefeoglu canserko yaa bilmiyorum hiç gece çok sancım oldu şuan kasılmam yok ama göbeğim iyice aşağı dönmüş geceki haline göre diken üstünde bekliyorum :(
Eegurefeoglu Asya36 oy maşallah bizim 2500 gram şuan yatış verdi doktor ciğer geliştirici yaptı bir hafta bekletmeye çalışacak