Eegurefeoglu Goxun doktor şuan bir hafta daha bekletmek istedi açılma olmadığı için ama gelirse mutlaka haber veririm siz de korkmayın
birprensesvebirprensannesi Eegurefeoglu Biz💕 Yani aslında girdik ama şöyle doğunca 2 saat aldılar bide 3 gün sonra sarılık değeri baya yükseldi düşüremedik 2 gün küveze o yüzden girdi ama şükürler olsun şuan 24 günlük ve yanımda 🧿💕
Eegurefeoglu canserko eğer bir hafta daha dayanamazsam samsuna sevk etmek zorunda kalırlarmış bizi sinopta yenidoğan yoğunbakım yok sanırıö o yüzden en azındam 1 hafta daha beklemeye çalışalım dedi doktor acil bir şey olmazsa o yüzden tedirgin oluyorum
canserko Eegurefeoglu stresli bir süreç biliyorum ama duyguları katmayıp mantıklı düşünmeye calısırsak, sağlıklı olsunlar da küvözde kalsınlar tamam diyoruz ama cok yıpratıcı bir süreç umarım sağ salim ve hayırlısı ile atlatırsınız ❤️
Sarellem Eegurefeoglu ablam ikizlerini 32 haftalık doğurdu. Ciğer geliştirici olmustı kuveze girmediler hiç. Sanırım bebekten bebeğe değişiyor
Eegurefeoglu canserko dediğiniz gibi psikolojik olarak çok yorucu olur :( açılma hızla olur mu bilmiyorum sancılarım azalsın diye dua ediyorum ama yarım saatte bir falan düzenli oluyor :(
canserko Eegurefeoglu ben sancılanıp gittiğimde 3 santim acıklıkla gittim . İki gün öncesinde kontrolüm vardı ve her sey yolundaydı halbğki. Yaklaşık 2-3 saat sonra acılmam serumlara rağmen 6 santimi buldu. bünyeden bünyeye kesinlikle cokmdeğişken bir durum kimsenşn tecrübesi ötekine uymuyor
Tu28 Bende 35+3de doğum yaptm nstde sancım cıkıyodu 1 saat ısıtıcıda kaldı cok şükür kuveze girmedi 24 günlük olduk 2.kilo 250 gram doğdu hala cok minnagız hiç korkma moral cok önemli
Eegurefeoglu Tu28 yaa inşallah rahatça benim de hiçbişey olmadan gelir bebişim 1 hafta daha bekle dedi doktor ama sancılarım yarım saatte birken şuan 11-12 dkda bir 1er dakika oluyor
BirMuallime Kubraa06 benim de öyle olmuştu 31 de durdurdular 33 de doğurdum artık. Kilosu nasıldı en son muayenede benim 2500 dü 31. Haftada ciğer geliştirici yapılmıştı doğumdan önce tekrar yapıldı kuvöze girmedi bebeğim
Eegurefeoglu canserko lekelenme akıntı falan olmuş muydu peki benim akıntılarım vardı ama bugün iç çamaşırım tamamen ıslanmıştı neredeyse kasılmalarım çok kısaldı akşamdan beri 11 dakikaya kadar düştü
Asya36 Eegurefeoglu ben oğlumu 36 haftada doğum yaptım çok şükür hiç bir sıkıntı olmadı kilosu iyiydi galiba ondan
Eegurefeoglu Asya36 kaç kilo doğdu acaba boyu bizim 43 cmde kalmış 3 hafta öncekiyle aynı ama kilosu iyi dedi doktor
canserko Eegurefeoglu hamileliğim boyunca akıntım oldu ancak acıklıgımın oldugu gün normalden cok fazla oldu bir yemek kaşığı kadar