Deletedmom9823 Kızlar her hafta düzenli balık yiyyordum normalde şimdi bu deniz salyası muhabbetinden dolayı yiyemiyoruz malum.. siz nasıl yapıyosunuz? Yerini neyle dolduruyosunuz yada güvenilir biyer varmı başka bi bölgeden getiren falan
Kuyumcu Deletedmom9823 valla ben basından berı tıkaındıgım ıcın hıc yemedım balık yagı takvıyesı yaptım yada ton balık yiyin sıyorlar
PurpleTail Deletedmom9823 çiftlik balığı ya da ithal Norveç somonu tüketiyorum. Bulunduğum bölgede balık hali var ordan alıyoruz. Eğer içiniz rahat etmezse yine de bol bol ceviz ve semizotu tüketmeye çalışın omega açısından onlar da çok zengin.
Sehera1 Deletedmom9823 istanbuldayız artık biz de yemiyoruz, zaten bir balıktan alacağın omega yağı miktarı vücut ihtiyacını karşılamaya yetmediğinden balığı da pek sevmediğimden eksikliğini hissetmiyorum bunu doktorum bildiğinden daha önceden omegalı multivitamin vermişti onu kullanıyorum
Deletedmom9823 Kuyumcu ton balık yiyin dedklerine emin misin bende yemeyin diyolar diye biliyodum oyüzden hiç yemedm😀😀 bilsem yerdim
seyram Kuyumcu ton balığı dip balığı olduğu için önerilmez. Lakin azı yarar olduğunu biliyorum ama ayda bir kere veya 2 ayda bir kere yararı olur az olması şartıyla. Onundoiışınca civa içerdiği için bebeği zararı olur. Onun miktarını kararını çok iyi ayarlamak lazım.
Kuyumcu Deletedmom9823 internettede gebelıkde tuketılebılır yazıyor benm doktorumda yeme gbı bırsey demedı sorun doktorunuza ona gore yıyım
Deletedmom9823 PurpleTail çiftlik balığı bilmiyorum 🤷🏻♀️ Ama buralardada hal var norveç somonu diye başk bişi satmazlar dimi 😀
PurpleTail Deletedmom9823 ☺️ Karadeniz somonu var ama onu anlarsınız daha çok alabalık gibi görünür. Siz bi şansınızı deneyin bence satmazlar ya.
MommySharkdutdutdutut Ton balik tavsiye edilmiyor lütfen iyice araştırın oyle yiyin Balık yagi takviyeleri var 😊 birde marketlerde dondurulmuş baliklar var onlardan deneyin
Deletedmom9823 MommySharkdutdutdutut dondurulmuş balık denemedim hiç deniyim ozaman onları 🤷🏻♀️ Artık napalımö
MMmommy Deletedmom9823 Valla güvendiğiniz balıkçı ya da restoran varsa çiftlik balığı alın. Doktorum bana ege veya çiftlik balığı tüket burdan asla yeme dedi. Zaten tiksinmiştim bu salya muhabbetine daha da tiksindim. Geçen hafta somon yedim bi restorantta. İsterseniz siz de deneyin.
Deletedmom9823 MMmommy somonu bende düşündüm ama norveç somonu olduğuna güvenemiyprum ki ptesi doktora gdicem doktora söylerim artık yiyemiyoruz diye belki vitamin verir
Kuyumcu Calisananne25 bılmıyorumkı ınternette sakıncalı yazmıyor doktorumada sordum ye dedı yedım bısey olması canm suanlık
Calisananne25 Ben zaten balığı pek sevmediğim için doktora söylemiştim yiyemezsen zorlama kendini diyerek balık yağı verdi onu içiyorum
Deletedmom9823 Calisananne25 bende okadar çok seviyorum ki 2 haftadır yiyemiyorum resmen vicdan azabı çekiyorm