Pinaralper emiras59 edınmeye calısın ılerde zaten 2 ogun yetmıcek ıllakı 3 ıstıceksınız bıde ıste bu nefes darlıgı mıde yanması vs hep cok yemekten tek ogunde daha cok rahatsz etmeden yavastan baslayın bence☺️
Didem_678 emiras59 Ben genelde yaşıyorum bir nefes almak için elinde suyla kıpıdamadan bekliyorum bazen normal miş bilmiyorum
Didem_678 emiras59Dogumdan sonra hastanedede oluyor aynı şey agrın var bir yandan ben bunu ilk kes ikinci doğumum da yaşamıştım
Grlzynp emiras59 bebek baskı yapıyor şekerli şeyler ye yeri değişsin ilerleyen haftalarda ağzında hissetsin ayaklarını😜analık kolay değil kolaylıklar verisn Rabbim hepimize🤲🤲
Didem_678 emiras59 Benim hastanede de olmuştu bilmiyorum umarım olmaz ama,ben de öyle zor geçiyor Yani