emiras59 Menekseyorulmaz hahah bizimki rahatına düşkün bakalım ne olacak merak ediyorum hastaneye niye gittiniz kötü bir şey yok di mi
Pinaralper emiras59 az az sık sık yemeye ozen gosterın oda cok rahatsız eder fazla yemek bıanda yemek yemeklerden sonra hareket edın vs bıraz rahatlatır
123-4 emiras59 bende 27 haftalık bende nefes alamıyorum hatta covid mi oldum vs diy şüphelendim ama normal oluyor diyorlar
Fatos-90 Benim de başıma gelmişti gece 1.saat bile uyuyamadım çarpıntı da eşlik etti, ertesi gün doğru doktora 🤭 tabi bişey yapamadı sonraki günler yastığımı yükselttim iyi geldi
emiras59 Pinaralper ben işte günde iki defa çok yiyorum sık sık az az yiyemiyorum alışkanlık edinemedim 🤦🏻♀️
Pinaralper emiras59 edınmeye calısın ılerde zaten 2 ogun yetmıcek ıllakı 3 ıstıceksınız bıde ıste bu nefes darlıgı mıde yanması vs hep cok yemekten tek ogunde daha cok rahatsz etmeden yavastan baslayın bence☺️
Fatos-90 emiras59 ben de hamile yastığı kullanıyorum ona rağmen oldu baş kısmımı normal yastıkla yükselttim
emiras59 Fatos-90 link atabilir misiniz Rica etsem benim baktığımda stok yok diyor trendyoldakiler hakkında iyi yorum da çok kötü yorum da emin olamadım
emiras59 Fatos-90 https://www.e-bebek.com/baby-mom-cok-fonksiyonlu-hamile-destek-yastigi-p-byp-1453/ şunu buldum yorumları çok iyi
Fatos-90 emiras59 https://www.civilim.com/kujju-hamile-uyku-destek-yastigi-beyaz-7069-byz-gri aldığım buydu ama ben mağazadan almıştım 🙄 gebeliğimin başlarında almıştım
Fatos-90 emiras59 hmm bu direkt göbeğe koymalı sanırım ben benimkisini bacaklarımın arasına falan alıyorum baya iyi oluyor🤭 bu da iyidir belki kullanan birilerine sormak lazım
Gonciii emiras59 normal canım benimde öyleydi hatta dudaklarım kuruyordu gece uyuyamıyorum bir süre uyurken breatheright burun bantlarından kullandım iyi gelmişti uyuyabilmiştim
emiras59 Gonciii ben soğuk buhar makinası kullanıyorum onun için o da çok iyi geliyor yoksa sabah kalktığımda burnum kanıyor