Buketiniz29 canım bende kullanıyorum. Daha öncesinde iki düşüğüm var. Genetik testi yaptırdım bir sorun cıkmadı fakat doktorum önlem amaçlı hamile olduğum ilk günden itibaren kullanmamı söyledi cok şükür suan 16+5 olduk😊 Kan sulandırıcının hiç bir zararı olmaz gönlünü ferah tut😊