Nihal21 Buketiniz29 aksine hem sizin için hemde bebegınız ıcın cok guvenılır bir ılac. Kaybınızda olmus. Buyuk bir ihtimalle kan pıhtılasmanız vardır. Ben 32 haftalık hamileyim. Saatini bile sasırmadan kullanıyorum.
Yenianneadayi2208 Buketiniz29 bende 32 haftalık bebeğimi kaybettim ve bu gebeliğimde kalp atışı duyar duymaz doktorum coraspirin verdi şuanda 16 haftalığım 30 32 haftaya kadar kullanacağımı söyledi. Endişe etmeyin, tedbir amaçlı veriyorlar pıhtılaşma olabilir vs diye
Saripapatyam1 Buketiniz29 hayır hiç bir zararı yok bende kullanıyorum kan sulandirsin bebeğe daha iyi kan gitsin diye veriyorlar
Mmoommlife Nisanur18 Merhaba pıhtılasma testı olmusmuydunuz? Coraspini bırakınca ıgneye devam ettınız mı bende sızın gıbıyım onlem amaclı kullanıyorım bırakınca sıkıntı yasar mıyım Allah korusun dıye endıselıyım cunkı pıhtılasma testı olmadım 1 dusuk yasadım
Nisanur18 Mmoommlife bende test olmadım ve iğne vermedi doktor sadece ilk gebeliğimde bebeği gelişimi durmuş ve doktor şüphelendi. Sonra yine hamile kalınca test yapılmadı çünkü yanlış sonuç cikarabiliyormus dedi bana
Buketiniz29 Mmoommlife Test yapılmadı bilmiyorum ben 8 aylık doğum yaptım 3 saat yaşadı bebeğim kaybettim bana o yüzden yazdı sanırsam 32 haftaya kadar kullan dedi ama bilmiyorum bende kullanıcam bırakınca problem olurmu hiç bilmiyorum korku bastı benide
Gzmikra Bende 32. Haftaya kadar coraspirin kullandım bi sıkıntım olmadı doktor yazmış sonuçta canım bence içini ferah tut doktoruna güven veya başka doktora danış için ferahlamiyacaksa
ogretmen_anneee Buketiniz29 canım kullan kullanmazsan zararı var asıl . İnternete bakma sen internete göre hepimiz ölüyüz 😂
Prlkelif Buketiniz29 merak etme bebeği kaybetme diye verdi. Mümkünse kan sulandırıcı iğne iste daha garantiye almış olursun bebeğini
Merynurii Buketiniz29 Banada yazdı bende 12. Haftam dayım ultrasonda damarlarına baktı düz olması gerekenler biraz böyle dalgaliymis ileride bebeğin az gelişimi olmasın diye kan akışını hızlandırmak için verdi 20. Haftaya kadar kullan dedi gerekirse 32. Haftaya kadarda devam ederiz dedi doktoruna güven kullan Allah’ın izni ile hiçbir şey olmaz 🙏
Eski9 Buketiniz29 zararı olmaz korkmayın bende tansiyonum olduğu için gebeliğim boyunca kullandım 32 haftada kestik çok şükür kızım sağlıklı kucağımda 🥰
Nurgul123 Bende kulanıyorum 2. Oğlum damar sıkışması oldu kolunda öyle doğdu iz var şuan kolunda ve rahmim dar rahim ağzı geriliği diyolar sanırım o yüzden bana verdi galiba kan akılı daha rahat olsun diye
esmerella_06 Buketiniz29 korkulacak Bir şey yok benimde iki kaybım oldu üçüncü hamileliğimde coraspiri verdi bende 37 Haftaya kadar kullandım Bıraktım şimdi bir zararı yok sadece Kan sulandırıcı
zhlgs Ben tüp bebekle hamile kaldım transferden önce başladık corasprine 34uncu haftada bıraktık. Kullanmazsanız zararlı esas
Gnssc Buketiniz29 ben kullanıyorum 20. Haftadan beri şuan 30+3 bende 32. Haftada bırakıcam. Detaylı ultrasona girdim bebeğe giden damarlarda direnç var dediler o şekilde başladım
selnaz Mmoommlife bende de pıhtılaşma testi yapılmadi. 36. Haftaya kadar dedi Dr bana. Birakmazsak da Allah korusun doğum da kanama çok olur. Corasprin in herhangi bi sorun yaratacağını düşünmüyorum. Bı kaç kadın doğumcu ile görüşmüştüm ben. Birde şu an covidden dolayi bile bı çok kişi kullanıyor corasprin