Ssevdassinan benim çok rahat geçti çok şükür. Ağrı kesici bile pek nadir kullandım. Sadece çok yatıp kalktım gece bebiş için o beni zorladı onun dışında herşey iyiydi. 4 gün sonra kırkımıx çıkacak çok şükür çok iyiyim. Tavsiyem herzaman yatacağın zaman yan dönerek yat kalkacağın zaman yan dön kalk çok rahat oluyor. Hem ağrıda olmuyor. El ayak şişliğimde 10 gün sonra indi. Bişey daha emziriyorsan göğsünü uyurken kapat sıcak tut yani sonra sızlamasın