Ssevdassinan ilk bebegimde benim de mecburi sezaryan oldu ve dediginiz gibi ayaklarim davul oldu karnim sisti hatta annem hala hamile gibisi demisti 😏 ayaklarim yanlis hatirlamiyorsam 2 hafta falan rahat surdu o siskinligi resmen sislikten uyusuyordu. Ayaklarinizi hep yukarida tutup uzatin sarkik tutmamaya calisin en iyi o geliyor. Agri olayina gelince ilk 1 ya da 2 hafta kendi yatagimda bile yatamadim daha yuksek olan bir yatakta yattim. Kalkip dogrulmasi benim icin eziyetti resmen. Ama bende dogum sonrasi kan pihtisi olustu o da ekstra sanci yapmisti. Umarim simdi ikinci oyle olmaz.