eebru- Ağustos’un ilk haftasıysa doğumunuz zaten geç kaldınız . Ki okullar bugün kapandı hocam artık alsanız da işleme girmez yaz tatiline denk geldiği için aktaramazsınız ben 8 Haziran haftasında aldım çalışabiliri bu sebeple 4 hafta okula gittim onu aktarmış oluyorum. Geriye kalan 1 haftam yanıyor. Ve zorunlu olarak zaten 37. Haftadan sonra izinli olduğumuz için 3 haftada orada çar 4 hafta kadar var yanı benim doğumuma ama sezeryan olacağım bu sebeple 3 haftam kaldı diyebilirim