Badgirl_ benim ilki 21 haftalıkken havuza gittik kendimi suya bırakınca havada asılı kaldım gibi oldu karnım çok acıdı sonra çıkınca kanamam olduğunu gördüm sonra ertesi gün daha çok kanamam oldu ve lavaboda hafif kesesi geldi kayınvalidelerde olduğumuz için tıp fakültesi ne gittik mecburen kabus orda başladı sen doğurursun diye sürekli aşttan muayene ettiler doğumhaneye aldılar beni kimseyi koymadılar yanımda doğuran bağıran çağıran sonrasında panik atak oldum Yani .... 2. Hamileliğimde de 14. Haftada serklaj oldum o da 20. Haftada acile kaldırıldım bebek karnımda ölmüş enfeksiyon vardı çok fazla 10 gün hastanede kaldım, bebeğin ense kalınlığı 3.3 tü bebektenmi yoksa serklajdan mı enf oldu bilmiyoruz. Şimdi de 14. Haftama girdim yatıyorum günde 1 200 mg progestan alıyorum yemek tuvalet dışında kalkmıyorum ilk haftalarda serviks uzunluğum 28 mm di 12. Haftada dr 34 mm ölçtü sonra da progestana başladık işte dört gözle 30 haftayı doldurmayı bekliyorum canım Allah yardımcımız olsun sürekli tedirginlik var ama 🙏🙏