ilknurtonga sebebi doktor ihmali canmm benim evde sancm vardi doktora gittim özel hastnye ultrsna verdiler bebegin gayet saglkli dediler yats verdiler gece gittgm icin yataga yattm serum taktlar igne vurdular 1 saat sonra altta baski hissetm sancm artti esimde yanmda uyuyodu bianda icimden bisey cktgni hissetm cglk attm esime dedim cabuk doktru cagr bisey ckti diye geldiler pijamami indrdiler bebegn kafasi ckmsti sonra birden vucududa ckti yani benim sancm dogum sancsyms cammm nstye baglamdklri icin bilmedler bide esime ckarken bi kagta imza attrmslar oda o acyla okumadan atms hic bi hak dava edemdk ölum rapornda yalan yanls seyler yazmslar