hfh inş miniğn seninledir, ne kadar var adetine?
Burda b gürüh vardı böyle eski postlara yazanı sorgulayan, bende yazardım/ yazarımda senin gibi, neden yazdığımı sorgularlardı böylesi saçma ve hadsiz bi durum. Sanki akıl alacağız “hangi konuya ne zaman yazmalı yada yazmamalı diye” amaçsız enerjisiz haller
Seni görünce içimden inş bu arkadaşada dadanmazlar diye düşündüm