Sabahları kahvaltı yapamıyorum hem iştahım gitti hem sıcaklar sadece kahvaltılık gevrek yiyorum ama o da az valla şaştım kaldım ya 30 haftalığım bu arada var mı benim gibi olan 😔siz ne yiyosunuz? Birazdan kalkıp makarna haşlayıp yoğurtlucam valla aklıma o geldi