Bebegim4 ben de ilk vurduğumda sizinle aynı endişeleri yaşamıştım ben 35 haftalık gebeyim inanın aynen göbekten çok zor oluyor ama bana da doktorum özellikle göbekten yap dedi ama araştırdım sordum bebeğe ulaşmıyor o iğne bilginiz olsun çok geçmiş olsun