Kızlar ben 18 haftalık hamileyim bugüne kadar kol göbek vuruldum ama 2 aydır göbekten korkuyorum kolumdan vuruluyorum karnım büyüdü gerildi ve bebek yukarı doğru çıktı diye ama kollarımda yer kalmayınca biraz dinlensin göbeğe geçeyim dedim ama ben iğneyi yaparken bastırıyorum fazla içine doğru yani yapış şeklim öyle bi değiştiremedim ama çok korkuyorum bunipne bastırdığım için çok bebeğe zarar verir mi kesesine bi yerine vs çok korktum hareketlerini de hissediyorum normalde 4. Gebeliğim olduğu için ama iğneden sonra hareket etmeyince çok korktum