VeraVrea C_ongun91 ben de 32 de ayaklanıcam diyordum ayaklandım biraz ev içinde ama ağırlıktan daha tedirgin oluyoesunuz oturmak ayakta durmak daha endişe verici şimdi yine yatmaya calısıyorum tuvalet dısında kalkmamaya
C_ongun91 VeraVrea öyle mi diyosunuz? O zaman serklajlı annelerin evhamı asla geçmiyo heralde😊 ben rahtlarım biraz daha diye düşünüyodum 30 ları geçince ama
deno1 Nesrin06 ay insalalh benim erken atılacak insalalh bir sorun olmaz kimsede yok mecbur yemek yapmak zorundayım ayağa kalkmak zorundayım ev işi zaten yapmıyorum ama yemek büyük dert
Jale01 VeraVrea progestan, proluton, coraspirin,kan ilacı, magnezyum kullaniom ben kesecez artk dedi de erken mi dedi acaba dıe düşünüom size ilaçları su zaman keserz falan dedi mi dr
VeraVrea Jale01 hayır konusmadık sadece kan sulandırıcıyı dogumdan bir gün önce keseceğiz dedi. Proluton 8 hafta kullandım simdi daha yeni vajinal progesterona geçtim. magnezyum kullanıyorum ilaç olmadığı için saymamıştm☺️
Mabelbebek Rabbim hepimizin evlatlarını kucağımıza almayı nasip etsin insAllah. Benim bu 3.gebeligim 2 erken doğumum var ilk gebeligimde 28. Haftamda doğum yaptım oğlum 92 gün küvezde kaldı cok zorlu günler operasyonlar geçirdik. Şükür su an oğlum 14 yaşında🙏🌸 ama 2. Gebeligim 24 hafta doğum yapmamla sonlandı bebeğimi kaybettim. Ve şimdi tekrar hamileyim 19. Haftamda 8mm ile serkilaj oldum hastaneden taburcu olurken 24 mm olmustu. Dün kontörle gittiğimde 3.6 mm olmuş rahim ağzım su an 25+3 olduk dua ediyorum rabbime 30 haftaları görürüm. Duam hepinize. Daunizda yer bulmak ümidi ile 🌸🙏
QOH Mabelbebek Rabbim evladınızı zamanında sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin AMİN🙏🏻 Sizin neden serklajınız daha erken yapılmadı? İkinci gebeliğinizde serklaj var mıydı?
cocoblog Mabelbebek Aminnn hepimiz birbirimize dualar edelim sağ salim kucaklarınıza alalım bebeklerimizi inşallah serklajlı olup tedirgin olmayanımız yoktur.. hele ki sizin gibi benim gibi öncesinde kayıpları olanlar 😔 Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah.
Duygu19031903 Betl01 evet ilki 2200 dü sonra 5 e çıktı napalim valla doğum.ne.kadar korkuyorum açıkçası bı tane daha çocuğum.var sonuçta
Mabelbebek QOH ilk önce doktorum covid oldu sonra operasyon icin ben tahlil icin gittiğimde covid olduğumu öğrendim o yüzden ertelendi sürekli vardır bundada bir hayır dedim. Hayır 2. gebeligimde serkilaj yoktu çünkü bilinçsizdim ve çaresizdim daha 18 yaşındaydım offff hiç hatırlamak dahil istemediğim bir dönem icindeydim.
vuslat_ekimde deno1 ağrısız bişey uyutuyolar canım sonrasında dikkat etmen gerek ben olalı 1 ay olucak lavoba duş ve yemek dışında kalkmıyorum
deno1 vuslat_ekimde ben zaten tup bebekle olduğu için birde kanama alanı oldu hergun yatiyorum değişen birsey olmadi yani
Mabelbebek cocoblog amin insallah.birbirimize Umud olalım inanıyorum bu defa rabbime kucağıma alıp emzirmek nasip olacak bana. 30 haftalara geldikten sonra rahat nefes alacağım🌸 duam sizinle 🙏
Toprakdag deno1 serkilaj olmuş doğum yapmış biri olarak konuşuyorum belden aşağıyi uyuşturuyorlar sonrası kanama olabilir sıkıntı etmeyin