cocoblog Betl01 benim ikinci gebeliğim de atıldı çünkü ilkinde farkedilemeden erken doğum oldu serklaj için çok geçti,bebeğimide kaybettim şuan önlem amaçlı atıldı
Betl01 cocoblog hmm anladim benimde 21 haftalikken birden acildi hemen acil dikis atildi 36.haftaya kadar geldim sonra dogum yaptim simdi merak ettigim ikincidede gerekirmi
Jale01 QOH yok valla onu bilmiom serklaji yapan Dr da çok önemli iyi atılması lazım benm tedbir amaçlıydı ilk bebeğimi 24 haftada rahim Ağzı yetmezliğinden kaybettigim için..ona rağmen kısaldı yani serklaj olmasa yanmistim 😔
QOH Jale01 evet ilkinde kısalma olunca ikincisinde de atılıyormuş.Benim de doktorum ikinci gebeliğinde daha erken atılması lazım hatta planlı gebelik olacaksa öncesinde atmak en iyisi dedi.İki yerden dikiş atmış bana onun için merak ettim.Rabbim korusun evladınızı inşallah çok daha güzel mutlu huzurlu günleriniz olur🙏🏻
Redpepper Sfm51 benim de kısalık ilk tespit edildiğinde perinatolog sadece ağır iş yapma dedi ama kendi doktorum maksimum önlemli gidiyor şuan nerdeyse kalkmadan yatıyorum, yatmanın zararı olmaz sonuçta
Nesrin06 Betl01 Genelde ilkinde rahim ağzı yetmezliği olanlar ikincide de oluyormuş bende ilk çocuğumu 32 haftada doğum yaptım hiç kimse birşey dememisti şimdi ikinci de 20 haftalıkken ayrıntılı da farkedildi hemen serklaj yapıldı yoksa ilk gebelik gibi erken doğum olur yine dendi
Jale01 QOH benimde birdahakine karından yaparız yatağa bağımlı kalmazsin dedi gebe kalmadan yapacak da ben hayırlısıyla bu evladımı kucağıma alayimda 2.si için rabbim bilir bı sure beklerim diye düşünüom 🤲🙂
Nesrin06 Betl01 Genel de erken atılan da çok yatmıyor kimse benim geç oldu ve plesentam aşağıda olduğu için sürekli yatmak zorundayım
VeraVrea Jale01 ben de 1.5 cm ile oldum 24. Haftadan beri yatıyorum 33+2 bugün. Zaman geçse diye bekliyorum
C_ongun91 VeraVrea siz bitirmişsiniz artk darısı başımıza inşallah🙏 Benimde 20. Haftada 1.6 cm ile atıldı 26 hafta olduk ikizler bide. Umarım sizin haftalarınıza geliriizz
Jale01 VeraVrea wc harici kalkmayin yemeği bile yatarak yiyin ben öle yapiom faydasını gordum ilaç olarak hangilerini kullaniyorsunuz
deno1 Nesrin06 ay insalalh benim erken atılacak insalalh bir sorun olmaz kimsede yok mecbur yemek yapmak zorundayım ayağa kalkmak zorundayım ev işi zaten yapmıyorum ama yemek büyük dert
Aysemin54 deno1 ben oldum cıktım 5 dk da bişi anlamadım agrım bile olmadı yatmadan cıktım 5 saat içinde
VeraVrea C_ongun91 ikiz olunca 32-33 gibi haftalar da çok güzel insallah sağlıkla gelsinler. Mümkün oldugunca kalkmayın kesenin ağırlıgını rahime vermemeye bakın🙏🏻 Birwz sabır
Aysemin54 deno1 hemen 2 saat sonra kaldırıyplar tuvalet e cıkıyosun yani yatılcak bi işlem değil basit bişi
QOH Aysemin54 bilmiyorum daha alınmadı ama benim sezeryanda alınacak.Aldıranlar acımadığını söyledi ben pek emin olamadım 😅
C_ongun91 VeraVrea sadece doktor kontrolü için çıkıyorum haftada bir onun harici hep yatıyorum. 32 den sonra rahatlıcaz inşallah. Riskli haftalardayız hala umarım bian önce geçerrr
VeraVrea C_ongun91 ben de 32 de ayaklanıcam diyordum ayaklandım biraz ev içinde ama ağırlıktan daha tedirgin oluyoesunuz oturmak ayakta durmak daha endişe verici şimdi yine yatmaya calısıyorum tuvalet dısında kalkmamaya
Duygu19031903 Ben 2. Gebeliğim ilkindede serklaj oldum 32+6 da doğurdum.ama. dikisimle.alakasi yoktu sancılarım.nisanim.geldi ve durmadı bebeğim de çok sağlıklı bı sorun yok 2. Ye gebeyim şimdi 15 haftaligim 2. Gün oldu serklaj olalı 1 hafta yaticam sonrasında normal.hayatima.devam.edicem.sonucta ilgilenmem gereken oğlumda var Allah’a emanetiz bizde 5.000 odedik
Jale01 VeraVrea progestan, proluton, coraspirin,kan ilacı, magnezyum kullaniom ben kesecez artk dedi de erken mi dedi acaba dıe düşünüom size ilaçları su zaman keserz falan dedi mi dr