Sedaaaa2 minnosanneyim benımki dişarı vurmayı geç önüne gelene eşim hamile die yaydı durdu kıpır kıpır her aksam dakıkalarca gobegımı opuyor 😂
minnosanneyim Sedaaaa2 maşallah hep öyle olsun 😅 benimki de çocukları çok sever uyutur yedirir içirir kendi çocuğumuza nasıl bakıcak çok merak ediyorum 🥰
minnosanneyim Cgltnrtryk @Zuleyha_33 sizde de belirti var mı bende sadece göğüs hassasiyeti ve uyku var başka bir belirtim yok 🤔☺️
Beste0636 minnosanneyim benim 4+6 da 4135 ile kese göründü 6+1 de karından kalbini duyduk kişiden kişiye değişiyor sizlerinde duyulur insallah 💕
Cgltnrtryk minnosanneyim Ben ilk gogus hassasiyetiyle anladim suan azcik mide bulantisi vuruyo beni uyku da var kafami kaldiramiyorum 🤗🤗
Zuleyha_33 minnosanneyim bende uyku istahim cok acik baska belirti yok evet bende de gogus hassasiyeti var
minnosanneyim Cgltnrtryk ben günüme beş güm kala öğrendim 😂 tesadüfen ondan mıdır bilmiyorum hiç bi belirti yok çok nadir bazı kokularda bulantı oluyor ama nerdeyse yok denecek kadar az 🤦🏻♀️
Cgltnrtryk minnosanneyim Ya ne güzel benimki sabah bulantisi kokular başladı bile kisiden kisiye degisir tabiki 🤗🥰
minnosanneyim Cgltnrtryk sizin sakıncası yoksa instagramınız var mı ? Ekleyelim birbirimizi tabi sizde isterseniz 🥰
Nidaaa28 minnosanneyim bende 4+1 im kararsız kaldım gidip gitmemekte. Risklere karsı kontrol yapılmalı mı acaba yine 🤷🏼♀️