minnosanneyim Sedaaaa2 son adetinizi yazdığınızda kaç hafta çıkıyorsa öyle hesaplıyorlar ama bazen geç döllenme olabiliyormuş duyduğuma göre uygulama da 4 haftalık diyorsa öyledir hayırlı olsun sağlıcakla alın kucağınıza inşallah 🥰
Sedaaaa2 minnosanneyim inşallah inşallah hepimiz saglıkla sıhhatle kucagımıza alalım peki ben şimdi gitsem gozukur mu ultrasyonda
minnosanneyim Sedaaaa2 yok daha gözükmez sanırım 6. Hafta da kese 7. Hafta da kalp atışı duyuluyormuş bende daha gitmedim doktora 7. Hafta da gitmeyi düşünüyorum :)
Sedaaaa2 minnosanneyim benım kocam benden heycanlı bizde dedik özele gidelm bi seferlik ögrenelimde sonra devlete devam ederiz
Beste0636 minnosanneyim benim 4+6 da 4135 ile kese göründü 6+1 de karından kalbini duyduk kişiden kişiye değişiyor sizlerinde duyulur insallah 💕
minnosanneyim Sedaaaa2 benim eşim de de korku var bişey olacak korkusu acayip heyecanlı seviniyor ama hiç dışarı vermiyor 😅🥰
Elfgksu Ilk hamileligim ve yurt disinda yasiyorum, 8 haftalik hamileyim ve bana beta hcg hiç yapilmadi… Burada isler çok komik ya… Oyle cok merak ediyordum ki hcg mi🤣 Yapilan tek kan testi toksoplazma😑
giresun Elfgksu ben illallah etmiştim her hafta beta için cagrildim kolum delik deşik oldu en sonunda gitmedim uzattım kese bebek göründü
giresun Sedaaaa2 genelde son adet tarihi baz alınıyor bende 5 +4 kese ve bebek göründü karından çok zor guruyorlar
Sedaaaa2 giresun ne guzel keske bendede gozukse bakalm pazartesi gorucez pekı kasıgınızda agrı var mı benım sol kasıgımda agrı var ya
giresun Sedaaaa2 kasigim olsa keşke heryerimde sancı var 7.haftamdayim hala sancım var doktor adet sancısı gibi ağrıyor dedim normal dediler
giresun Sedaaaa2 evet benimde ilk bende sancı çok fazla 2 doktor değiştirdim normal diyor bende napim🙄🙄
Sedaaaa2 giresun ya sancı belde agrıya herkes normal dıyor kasık agrısınada genelde derler ya kız kasıktan gelır diye 🤭 bakalm ne olucak bende bu pazartesi bi özele gidicem daha ilk doktor randevum sonra devlete devam edicem de şey dıyorlar ılk 10 hafta devlet hastanesi kabul etmıyormus bılgınız var mı
Lavinlia minnosanneyim Benim de son adet tarihim 14 mayıs yakınmışiz😊 6+0 da gittim karından kalp atışı duyulmadı ama vajinal muayenede duydum kalp atışını .
giresun Sedaaaa2 ben öyle birşey duymadım ben ilk üniversitesi hastanesi gittim orda göremediler şuan özelde devam ediyorum
Sedaaaa2 giresun anladım bende işde özel taraftarıyım ama ozelde dogum yaparsam devlet süt parası falan vermıyormus o yuzden devlet hastanesinde takılcaz
giresun Sedaaaa2 sanki çok süt parası veriyorlar da aman🤣 ayrıca öle birşey olduğunu sanmıyorum tüm yakınlarım özelde doğurdu hepsi süt parası aldi
Sedaaaa2 giresun vallaha mı ayy bı arastıralm da hıc kalabalıkla falan ugrasmadan rahatca doguraym ya valla
Sedaaaa2 minnosanneyim benımki dişarı vurmayı geç önüne gelene eşim hamile die yaydı durdu kıpır kıpır her aksam dakıkalarca gobegımı opuyor 😂