Reyhoss 77Ozge77 süt parası için hasteneler basvuru yapıyormuş artık ne kadar doğru acaba bilginiz varmı
Umuhn elifatma1234 onu sadece anneye veriyolar cnm pttden alıyorsun bn oğlumda 2017 yılında 130 almistm şuan 232yaziyo her sene yukseliyo
anakonda Emzirme parasını doğum yaptığınız hastane raporlama bölümünden taburcu işleminden sonra yapıyorsunuz 232 ₺ bi ödemesi var. 11 gün önce doğum yaptım bugün yatırdılar hesabıma.