2pasam03 Kızlar bir ay önce doğum yaptim ve doğum parasi için başvurmuştur simdi e devletten bakıyorum odeme aşamasında diyo yani gidip alabilirmiyim bilgisi olan varmi
Umuhn Reyhoss Herkez aliyo her doğuran kadın çocuk başına para aliyo cnm 1.ye 300 2.ye400 diye gidiyo
Umuhn Reyhoss bebeğin doğum kağıdını alıyorsun hastaneden sosyal hizmetlere gidiyosun eşim gitmişti bnm
Rbiatrn Doğum parası için nereye, süt parası için nereye başvurmalıyım acaba yardımcı olabilir misiniz?
Nigli123-35 Rbiatrn benim hic bilgim yok bu konuda … 3 sene once calistim bekarken 7 yıl… nisanlaninca biraktim. Bende alabiliyomuyum acaba
77Ozge77 Rbiatrn Doğum parası için aile çalışma bakanlığı sosyal hizmetlere başvurdum Süt parası için Sgk ya eşim başvurdu. Kim çalışıyosa ona yatırıyolar süt parasını
Reyhoss 77Ozge77 süt parası için hasteneler basvuru yapıyormuş artık ne kadar doğru acaba bilginiz varmı