H_myra1 evet ya tecrübesizlik kötü oluyor gerçekten . Ben saat 12 de hastaneye gittim akşamüstü 5 de açılmam 3 cm olmuştu . 5 den sonra Allah razı olsun bi ebe geldi dedi ki kaldırın bu kızı yürüsün . Hatta pilates topu getirdiler dedim şaka mı bu benim ayağımın üzerinde duracak dermanım yok , nasıl bunda oturacağım 😂 Yürüttğkten sonra hızlandı açılmam , hiç dikişsiz yırtıksız doğal doğum yaptım . 2 kez ıkındım bitti . O kısımlarını net hatırlıyorum bir de o yatakta kıvrandığımı . Bu sefer oturmam da yatmam da . Allah kuvvet verdikçe yürürüm , dolanırım . Çünkü gerçekten süreci uzatıyor yatmak .