Zahide15_ valla geçen hafta perşembe kontrolüm vardı doktoruma kasıklarıma zaman zaman çok baskı yaptığını bazen yuruyemedigimi bebeği çıkacak gibi hissettiğimi söyledim doktorumda kilosu gayet yerimde 2500 gram erken doğum yapsan bile kuveze girmez dedi prematüre olur falan diye bisey söylemedi kilosuda gelişimide gayet iyi kuveze bile girmez dedi. Bence sizinde bebeğinizin kilosu olması gereken kiloda ben kızımı 38+6 haftada 3620 gram doğurdum 37 haftada çok erken bi hafta değil ciğer gelişimi zaten 36 haftada tamamlaniyo bebeklerin siz prematüre diyenlere kulak asmayın kilosu prematüre bebek kilosu değil çünkü bebeğinizin sağlıcakla kucağınıza alın inşaallah