Zahide15_ bence bebeğinizin haftası gayet iyi özellikle kilosu çok çok iyi. Etrafa kulak asmayın hepsi çok biliyor, gıcık oluyorum her şeye bilmiş bilmiş yorum yapan insanlara. Kulak asmanız tek gereken kişi doktorunuz, o da sakınca görmüyorsa tamamdır :)