Merve9445 Purpura26 umursamayayimmi yani hayatima devam edeyim. Oturdugumuz ev onlarin dukkanda onlarin bize muhtac diye dusunuyorlar
diamond2635 Merve9445 haklısın canım takma dicem ama hamileyken daha çok takıyorsun.Ben de normal şartlarda asla sallamadığım şeyleri hamileyken daha fazla önemser oldum
[silindi] Tam aksine nekadar aksi olursan o kadar seviliyorsun bunu gördüm net valla aksine ezilip büzülüp her dediklerini yaptıkça hiç değerin kalmıyor bırak koyuyorsa eltin koyarım ki büyük ihtimal eltin de seni örnek gösterip koymak istemez ileride
Snmgrbz Merve9445 bir insanın sevgisi isme bağlıysa yada herhangi bir sebebe gerçek sevgi değildir zaten. Bırakın eltiniz koysun
BlueButterfly Merve9445 sevmezse sevmesin çokta umurumdaydi bu nedir ya bıktık erkek tarafın yok babasinin ismini koy yok anasının ismini koy benimde oğluma babasının adını vercek diye kavga ediyoruz 1 aydır koydurmiycam işte diğer oğlu evlensin oğlan doğursun o koysun çok istiyorsa
BlueButterfly diamond2635 bana da kaynanam ve kayınbabam öyle demişti ama sagolsun eşim burnumdan getirdi hamileligimi babamin ismi olcak diye. Is kayın peder kayinvalidede bitmiyor iş kocada bitiyorr😔
diamond2635 BlueButterfly gerçi orası da doğru benim evlenmeden önce düşündüğüm iki isim vardı bir kız bir erkek için eşim ikisine de uygun dedi.O da asla aile büyüklerinin ismini koymak istemiyor
Beyzali Merve9445 sevmezse sevmesin bebek sizin cocugunuz canınız ne isterse esinizle belirleyip koyun anlamiyrm biyle insanlaru