Edali87 Ben de elbiseyle gidiyorum son ikidir ilkinde straplezdi içine sporcu sütyeni giydim üstten indirdim. İkinci de elbise modeli değişince ve o sütyen sıkınca elbiseyi alttan açmak zorunda kaldım Doktorum erkek ama şort vs olmadığı için karnımı sıkıyor direk iç çamaşırı ile durdum aman zaten heryerimizi görüyorlar diye bi de eşimide alıyor zaten içeri almasa da sıkıntı değil sağlıkta ayıp olmaz diye düşünüyorum. Ve zaten hemen örtü veriyor kendisi o yüzden rahat ediyorum. Bundan sonra elbise full ve alttan göbeği açmak daha rahat 😬😅(örtüden kastım havlu kağıdın büyüğü tek kullanımlık)