Guzel anneler yaz geldi malum ne sutyen ne başka bir şeye tahammülümüz var.. elbise bi nebze rahatlatıyor. Muayeneye hep hamile tayti ile gittim elbise ile giden var mı doktorum erkek benim elbiseyi açınca camasirla kalmak hos olmazda elbise içine siyah kısa tayt sort gibi biseyle gitsem elbisede tshirt gibi üstte kalsa nasıl sizce siz napiyorsunuz ya da??