SevgiBasaran canım bende 12 haftalıkken doktor kız gibi dedi sonra 17 hastalıkken kontrolde erkek olduğunu gördü hatta bacak arasını bende gördüm baya doluydu, senin de erkek olma ihtimali yüksek çünkü doktor bir kaç kez detaylı baktığı için kordon olacağını sanmıyorum belirli bir haftadan sonra kordon çok net belli oluyormuş