SevgiBasaran https://www.hizliresim.com/imkfxm8 Sizce erkek mi kız mı ? 12 haftalıkken erkek dediler 16 da kız , şu an 18 haftalığız ve erkek gibi dediler bizim de epey kafamız karıştı
Joyfulmother SevgiBasaran normalde bana soranlara ben cevap veriyorum ve tutuyor aynen doktorda öyle demişti diyorlar lakin bunda çok net göremedim neredeyse
BurcuGorkem Ben kıza benzettim gozuken kordon olabilir, kacıncı hafta bu benimki erkek cok dolu orası
hanimhanimcik benimki de erkek canım çıkıntı baya baya belli oluyor bunda belli değil, gözüken şey kordonu olabilir. bence kız seninki erkek olunca gerçekten yanılma payı kalmıyor
poyrazinannesi3547 hanimhanimcik https://resimyukle.io/r/r8G3tfbnFe canım Benziyomu erkeğe bakarmsn sana zahmet
poyrazinannesi3547 Joyfulmother https://resimyukle.io/r/r8G3tfbnFe bizede erkek dediler yüzde 90 sizce benziyor mu
poyrazinannesi3547 Joyfulmother Allah razı olsun canım saolasın 😍valla ben hala inanamıyorum ilk oğlan dedi sonra burun ve enseye baktı ölçtü gayet iyi dedi hocam yüzde kaç erkek dedim yüzde 90 dedi ama burda herkes kız demişti ilk resmine keseye 7 haftalıkken eşim kız istiyordu ben erkek hissediyordum çok şükür Rabbime sağlıkla dogsun bütün bebişler ya 🤲🏻değişir mi di ye bazen düşünymda bu kadar net konuştu bayada iyi tecrübeliydi doktor
Mavilio2 Joyfulmother https://resmim.net/i/Cn0lx https://resmim.net/i/Cn17k Benimkinde de bi tahmın bulunurmusun :)
Joyfulmother poyrazinannesi3547 Bnde erkek hissediyorum eşim kız istiyor tabiki önce sağlık DİYORUZ hislerimizi dile getiriyoruz inşallah tüm anneler sağlıkla alır kucağına bebeklerini 🥰
poyrazinannesi3547 hanimhanimcik valla doktor daha ultrasona grmeden dedi erken sonra emin olduğu için 2 kere erkek dedi bilmiyorum çok tecrübeyli birde yüzde 90 erkek dedi çoğu kişi bu halde erkek dedi sadece 7 haftalıkken kız dediler kesede solda di ye Rabbim hayırlısini nasip etsin inşallah
hanimhanimcik poyrazinannesi3547 Rabbim hayırlı evlat versin gerisi boş yinede alışveriş felan yapma bence kesin olmadan