seneloztrk GizemDnmez Ben demir ilacı ve balık yağı kullandım . Kullandığım balık yağı easyfishoil içinde d vitamini olduğu için ayrıca bi de d vitamini damlası almama gerek kalmadı
GizemDnmez seneloztrk Şuan vitafemin dha ya başladım doğuma kadar kullanmam gerekiyormuş bebek gelişimini olumlu yinde baya etkiliyormuş bakalım ilerleyen zamanlarda daha neler alıcaz 🙏🏻
badembid ilkgozagrimhavinim birebir aynı ilaçları kullanıyoruz ben de 18. Haftamdayım imom omege, demir hapı, d vitamini sprey sıkıyorum genel anlamda memnunum. Özellikle vitaminin yutması rahat geldi bana