GizemDnmez evet 11+5te yaptırdım bende. Önce radyoloji uzmanı ultrasona alıyor sizi. Bebeğin baş popo, ense kalınlığı, burun kemiği ölçümleri yapılıyor. Bebeğin pozisyonunun uygunluğuna göre yarım saate kadar sürebilir. Sonrada kan alıyolar. Kan sonucun ve ultrason sonucunu alıp doktoruna gösteriyorsun. Ultrasonu hemen o an veriyolar ama kan sonucunun çıkması 1 haftayı buluyor aşağı yukarı. Bazı tecrübeli doktorlar cinsiyet tahmininde de bulunuyolar bu testte bu arada☺️ benim yaptırdığım adam çok gıcıktı sorularıma dahi cevap vermedi bırak cinsiyeti