Bende he devlete giderdim dogum olsun gebelik sonlandırma,kürtaj 🆚 ama dün kalbi duran bebegim için özelde dogum yaptım. Bu kadar ilgi,güleryüz görmedim Allah bi yerden aldı ama bu insanları cıkardı karşıma dedim .. Parası da güzeldi ama helal hoş olsun evimde gibiydim. devlette hademeler bile doktordan daha havalı ve suratsız ☹️ yada bana hep öyle denk geldi