Aysekilic
Devlet hastanesi hem pişmanlık hem rezilliktir . Her devlet hastanesinde ½ tane işini hakkını vererek yapan doktor dışında gerisi baştan savma iş yapıyor sanki zorla çalıştırıyor devlet . Geçen gün sağlık ocağına oksapar yazdırmaya gittim ki raporlu hastayım tek seferde 18 kutuya kadar alabiliyorum doktor yazmamak için bin dereden su getirdi . Koskoca raporum var adam tutmuş sen bu iğneyi niye vuruluyorsun bu kadar çok iğne mi vurulur en son sinirlendim dedim ki ben deliyim keyfimden hergün kendime canım acıya acıya göbeğim morara morara sabah akşam 2 tane iğne vuruyorum , canımın acıması kendime zarar vermem hoşuma gidiyor dedim sustu 🤬