Maideee1 o haftalarda bir anda büyüyor gibi oluyor sanırım benim de öyle olmuştu çünkü. Şuanda da 27+4 haftalığım ve bir kaç gündür yine çok büyümüş gibi hissediyorum. Bir anda büyüme olunca oturma kalkma yürüme zor oluyor cidden. Bana da aşağıda diyen oldu hatta bende kafama taktım kaç kere karnımın altta bitiş yerini kontrol ettim. Öyle diyip de endişelendirenler oluyor maalesef. Doktor sorun yok dediyse kafana da takma. Hayırla kucağına aşırsın bebişi de 🌸