Kızlar affınıza sığınarak söylüyorum. Gebelik haricinde normal yaşantım da hiç kabız olmayan bir insanım desem yeridir. Hamile kalınca ne oluyor bana anlamıyorum🙄 kayısı tüketiyorum, bol sıvı alıyorum gerçekten çok zor bir durum. Özür dilerim ama çok zorlamıyorum kendimi az ıkınmak zararlı mıdır? Patlayacak gibiyim🥺 5+5teyim